Strand kommune jakter nye lokaler til aktivitetssenter

Strand kommune søker etter nye lokaler til aktivitetssenter/dagsenter for personer med nedsatt funksjonsevne. Derfor inviterer vi til konkurranse om tilbud på leie av lokaler i kommunen.

Dagsenteret er per i dag lokalisert i Torghuset på Jørpeland.

Men bygget skal legges ut for salg, og da må Strand kommune skaffe nye lokaler.

Lokalene til dagsenteret skal være tilpasset brukere med ulike helseutfordringer, i alderen 18 år til 80+.

Dagsenteret inkluderer også et eget aktivitetstilbud for arbeider med ved, som kalles vedstubben.

Utfyllende dokumenter: «konkurransegrunnlag dagsenter» (PDF, 234 kB), «kravspesifikasjon dagsenter» (PDF, 208 kB), «prisskjema årlige driftskostnader Dagsenter» (PDF, 56 kB) og romoversikt dagsenter (PDF, 72 kB).

Tilbud sendes til postmottak@strand.kommune.no og merkes med “Tilbud lokaler til aktivitetssenter”.

Frist for innsending er 14.august 2024, klokka 12.00.